8 Kasım 2015 Pazar

İstanbula yolculuk...

06 Kasım 2015 Cuma günü,17.haftaya merhaba dediğin gün yine İstanbula yolculuk yaptık beraber.O kadar uslusun ki,beni yolculukta hiç üzmüyorsun,ben de sana çok dikkat ediyorum.
Kontrollerden,hamileyim diyerek geçiyoruz tabi ki,bizi kontrol eden teyzeler bazen çok kibar bazen de çok kaba.
Olsun seninle her şeye varım ben :)
İstanbul'u ben gezmek için çok severim,yaşamak içinse çok zor ve kalabalık bulurum.Trafikte biraz stres olmuş ve sana yansıtmış olabilirim,özür dilerim şimdiden.
Umarım senin de her yeri benim kadar karış karış gezme ve bilme fırsatın olur.
En azından ben ve baban sana tüm imkanlarımızı sağlamaya çalışacağız.
Baksana ne güzel bir görüntü;



Sana el yazısı ile en sevdiğim defterlerden birine (annenin defter ve kırtasiye malzemeleri hastalığı var) günlük tutmak istiyorum ama inan zaman bulamıyorum,o yüzden elimden geldiğince bu bloğu güncel tutmaya çalışıyorum ki,ileride okuma fırsatın olsun.

En sevdiğim sözlerden birini de sana hatıra olarak yazayım;
Home is good,away is better :)
Çok gez ve çok gör.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder