3 Şubat 2013 Pazar

Kelimeler birikti...

Son bir haftadır o kadar güzel şeyler oluyor ki.
Bu da demek ki yazacak şeyler birikti.

Sanırım 2013 yılı muhteşem bir yıl olacak.

Cuma akşamı şirket yemeğimiz vardı,uzun zamandan beri ilk defa bu kadar kişi bir araya toplanıp,bu kadar güzel eğlendik.Çoğul konuşuyorum çünkü herkesin ortak fikri bu yöndeydi.
Pek yakında detayları anlatacağım.

Cumartesi günü,Kütahya'ya gittim.Neden mi? Çınar'ın diş buğdayı partisini yapmaya :)
O kadarrrr güzel oldu ki...Unutulamayacak bir anı bence.
Pek yakında detayları anlatacağım. :)

Veeee bugün.Sabahın körünfr Kütahyadan gelip şirkete geçtiğim bir pazartesi günü.Müdürüm tek taşı ile geldi.
İçimde tarif edilemez bir mutluluk.Bana ne mi oluyor?
Ben kocamla çok mutlu olduğum için herkes evlensin mutlu olsun istiyorum sanırım.
Pek yakında detayları anlatacağım :) :)
Bir sürü detay olacağı kesin :)

İyi haftalar olsun o zaman...
Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder