20 Mart 2013 Çarşamba

13 Şubat doğum günü kutlamaları :)

Üzerinden biraz! zaman geçti ama zamansızlıktan zaman bulup yazamadım :)
Kısa sözün lafı,iyi ki doğmuşum ya la!
Her yıl olduğun gibi bu sene de doğum günüm çok ama çok güzel geçti.

Bilen bilir,doğum günleri benim için çok önemlidir.Benim yada senin doğum günün fark etmez.Kutlanması gereken günlerden bir tanesi.
Evet şirkete girdiğimden itibaren güzel sürprizlerle karşılaştım.
Masamdaki çiçeklerden,birbirinden özel hediyelere kadar...
Şimdi hepsini saymayayım ayıp olmasın :)

Fotolar eklerim biraz hatıra olsun :)
Gündüz şirkette,akşam kocamla,kayınvalidemlerde,sonra annemlerle,sıpalarımla,ablamlarla,ve zeynomlarla geçen çok güzel bir doğum günü oldu.
Benim kocaman bir dünyamm,ve dünyalar kadar sevdiklerim var.

Sevmek ve sevildiğini bilmek,hissetmek güzel şey...
P.S. Bizim sıpaların baykuş temalı pastası da vazgeçilmezlerim arasında oldu...
Mutlu yaşlar olsun hepimize...
Sevgiler,
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder