27 Nisan 2014 Pazar

Gelenler Geldi Yine!

Bana gelenler geldi yine.
24 saati yettiremediğim şu günlerde bir de daha yapamadığım şeyler için hayıflanmaya başladım.
Neden mi?

İtalyanca öğrenmek istiyorum;
Yüz yıldır gidemediğim fotoğrafçılık kursuna gitmek istiyorum;Sörf öğrenmek istiyorum;Dikiş dikmek istiyorum;Komik ama şan dersi almak istiyorum;Bloğuma zaman ayırmak istiyorum;

Dalış kursuna gitmek istiyorum;

Sorun yine istiyorum da istiyorum.
Elimden gelenin en iyisini yapıp hayatımda yeni şeylere zaman ayırmak istiyorum.
Evet bir konuda uzmanlaşmanın her zaman en iyisi olduğuna inanmışımdır ama yeni şeyler keşfetmek,öğrenmek bence hayatın en güzel şeylerinden bir tanesi...

Oturmak,zaman öldürmek,uzunnn uzun uyumak bana göre değil.
Geçen hafta hasta hasta yattığımda afakanlar bastı resmen,ölüyorum sandım,hastalıktan değil erken uyumaktan :)

Bol enerjili günlerimiz olsun.
Sevgiler,
Fit.

1 yorum: