12 Mayıs 2014 Pazartesi

Başlamak Bitirmenin Yarısıdır...

Gelenler geldi yine,yazısının ardından hemen kolları sıvadım.
Bir sürü şey yapmak istiyorum ve zamanı yettiremiyorum,doğru.
Ama bir yerlerden de başlamak lazım.
Ne demiş atalarımız; Başlamak Bitirmenin Yarısıdır...

En azından her sene yıl başında listesini yaptığım,yıl sonunda da neden ben bunları yapamadım dediğim listenin bu sefer daha efektif olması için elimden geleni yapacağım.

Oturdum yaptım listemi,ve sırasıyla uygulamaya başladım.
Ay sonunda yıllardır gidemediğim fotoğrafçılık kursuna başlayacağım.Benim için sevindirici bir haber.
Özer Sanat-Cengiz Özer eğitim merkezi.
Alsancakta,4+4 ay şeklindeymiş kurs.Uzun bir maraton bizi bekliyor gibi.
Gittim gördüm,içime de sindi,gelsin güzel güzel fotolar...

İkinci adım,İtalyanca öğrenmek.
Kursa gitmek gibi bir zamanım yok malesef ama en azından,kendi imkanlarımla bir kaç cümle,biraz kelime öğrensem devamı gelir yavaştan.
italyan.com diye bir site var,hatta benzerini ispanyolca için de yapmışlar,pek şahane.
Basit şekilde öğretiyor,ne kadar doğru bakalım deneyip göreceğiz :)

Kıssadan hisse,planlarınızı ertelemeyin,ne ne kadar yaşayacağımızı biliyoruz,ne de yarın ne olacağımızı.
En iyisi sağlığımız yerindeyken,bir yerlerden başlamak...

Sevgiler,
Fitnat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder