5 Aralık 2016 Pazartesi

Yeni başlangıçlar..

Yeni başlangıç dediğim zaman hep yılbaşı ve yeni ajandam geliyor aklıma.
Ya da aralığın  ilk haftasını bitiriyor olmanın verdiği heyecanla sanırım.

Bugün hayatımızda dönüm noktalarından biri.
Talat pilot olmaya karar verdi ve Çiğli'de eğitime başlıyor.
Mutlu/ umutlu, buruk, heyecanlıyım sanırım.
Bilenler bilir,en sevmediğim şeylerden bir tanesi plansızlıktır.
Ajandaları sevmem de hep bu nedenden.
Mümkünse etrafım ajanda dolu olsun ve her anımı planlayayım.
Aslında hayat kurtarıyor bazen bu ufak dokunuşlar.

Ama şimdi her şey tepetaklak.
Talat hafta içi Çiğli'de kalabilir,
Sarp'la başbaşa tüm hafta yapabilir miyiz?
Benim bitirmem gereken yüksek lisansım,
Sarp beni akşama kadar görmüyor şimdi bir de baba özlemi
Yoğun iş yeri tempom
Eğitim ne kadar sürecek?
Eğitim bitince ne olacak gibi gibi

En önemlisi de özlem.
Kendimi sudan çıkmış balık gibi hissediyorum ama tabi ki süreç Talat için çok daha zor.
Her şeye sil baştan başlıyor,o yüzden elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum,umarım başarabilirim.

Sonu güzel olan bir başlangıç olmasını diliyorum.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder