4 Nisan 2017 Salı

1 Nisan Doktor kontrolü...

Aylık kontrolümüz geldi çattı.
Canım kuzum nedense doktoru hiç sevmiyorsun,aslında çok tatlı bir doktorun var ve hiç müdahale etmiyor sana ama bir türlü sevemedin.
Her şey çok yolunda çıktı,çok şükür.
10,9kg, 78.5 cm ve koca kafan 49cm :) Kime çektiysen :)))
Doktor bu ay kan tahlillerinde yapılması gerektiğini söyleyince dünyam yıkıldı tabi.
Ben ne kadar sevmiyorsam,senin de kanını almalarını o kadar sevmiyorum.
Gelmişken burada yaptıralım dedik,damar yolundan alcakları için riske atmak istemedik aslında başka yerde.
Ve o an geldi çattı,gelen bir tane erkek hemşire cesaret edemedi damarların çok ince diye başka birini çağırdı,tabi bende stres arttı arttı.
Babanın kucağına oturttuk seni,bacaklarından tuttu,diğeri kollarından tuttu ama o kadar ağladın ki (kesinlikle acıdan değil,sinirden) Dişlerini öyle sıktın ki,sarılıktan sonra bende tekrar bir travma olacağı kesin,gözümün önünden gitmiyor.
Doğum sonrası kendimi sıkmaktan benim bütün yüzümde kırmızı benekler olmuştu,az miktarda senin yüzünde ve kolunda da aynısı oldu :(
Bu kadar eziyete,neyse ki sonuçlar şahane.
Şimdiye kadar kullandığın d vitaminin birakacağız,demir takviyesi hiç almamıştın gerek yokmuş.
Şimdiye kadar hiç boyuna ,kilona takılmadım,doğduğunda da kendi kendime söz vermiştim,bunları takan annelerden olmayacak,seni kimseyle kıyaslamayacaktım.

Ama annelik garip be oğlum.Değerlerin güzel çıkınca nedense haklı bir gurur yaşadım kendi kendime.Demek ki beslenmene dikkat etmişim diye :) Evet komik mi komik ama işte annelik..

Hep çok sağlıklı ol canım oğlum,başka türlü gelmeyelim bu doktorlara.
Bir sonraki kontrol 6 ay sonra :)
Ama bir yaş aşıların olacak..
Sağlıkla kal.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder