20 Aralık 2017 Çarşamba

Kullanmadıkların.

Ara ara bazı bazı,sana yaptıklarım ve yapmadıklarım için gurur duyduğum oluyor tabi ki canım oğlum.
E bende bir anneyim ve en nihayetinde insan doğasında olan pohpohlanmak benim de hoşuma gidiyor.
Genellikle başkalarından beklentisi olmayan biri olarak,bunu da kendi kendime yapıyorum :)

Beslenmene kendimce fazlasıyla dikkat ediyorum ama o ayrı bir konu başlığı olmalı,bu kısmı öyle iki kelimeyle geçiştiremeyeceğim :)

Şimdiye kadar kullanmadığın emzik ve yürüteç için okadar mutluyum ki.
Çok direndim ve inan hiç zorlanmadım.
Emzik kullansan belki bir iki defa ağlaman azalacak,daha hızlı uykuya dalacaktın ama şimdi bıraktırmak için kanırıyor olacaktık.

Yürüteç de benim hep karşı çıktığım bir araçtı.Hem yürüme kısmında sağlıksız bir araç olduğu hem de ev kazalarına mahal verdiği için gereksizdi ve sen hiç kullanmadın :)

Bil istedim :)
Çok seviyorum seni.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder