28 Mayıs 2018 Pazartesi

Oyun hamuru.

Zaman o kadar hızlı geçiyor ki,hala Sarp'ın iki yaşında olduğuna inanmıyorum.
Bu süreç içinde en çok üzüldüğüm konu her anını not alamamak.
Zaten balık gibi olan hafızam,yoğunluktan iyice gitti sanırım,ben hiç bir şeyi hatırlamıyorum.
Ve seneler geçtikçe anılarımızı unutmak en korktuğum.

Geçen aylarda Sarp'a dondurma yapmıştım,yedirememiştim ama olsun :)
Tarifini aradım,taradım bulamadım.
Neyse ki bloğa yazmışım :) Hayat kurtardı.

Oyun hamuru yapımı da o kadar kolay ki ama unutmamam lazım yapabilmek için :)

* 1 kahve fincanı un
* 1 kahve fincanı su
* yarım kahve fincanı tuz
* 1 tatlı kaşığı krem tartar( aktarlarda var)
* 1 tatlı kaşığı sıvıyağ

Tencereye koyup pişiriyorsunuz. Yapımı anlatmaktan daha kolay.
Piştikten sonra içinde zerdeçal koyuyorum sarı oluyor, su yerine pancar suyu koyuyorum kırmızı oluyor.

Ev yapımı oyun hamuru candır.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder