9 Haziran 2012 Cumartesi

Uzun ince bir yoldayım...

Kararsızlık...İşin içinden çıkamayacak bir haldeyim.Neden mi? Onun cevabı pek yakında.
Henüz karar veremediğim için konuyu buraya yazmam pek bir anlamsız.
Her konu ile ilgili mutlaka bir atasözümüz ve deyimimiz var ve ben bunları kullanmayı çok severim.

Yazıyı yazmaya başlarken kararsızlık ile ilgili düşündüm ve tabi kide yine buldum ve durumumu pek bir özetliyor.
'Aşağı tükürsek sakal,yukarı tükürsen bıyık' ya da daha kabaca söylersek,
'İki ucu boklu değnek!' bu sanırım durumumu çok daha net açıklıyor.
Tüyo vermem gerekirse,iş ile ilgili bazı kararlar almam gerekiyor (nasıl olsa blogtan pekte kimsenin haberi yok henüz :)
Aynı şirket fakat farklı departmanlar.İçimin sesini dinlemek istiyorum ama kendileri bu sefer ağır bir sessizliğe büründü.Resmin tamamını görmek istiyorum ama duygusallıktan çıkamıyorum.
Nerede olursam mutlu olacağım,hangi pozisyon beni mutlu eder karar veremiyorum.
Alışkanlıklarımdan vazgeçemiyorum.Evet babamın hayrına çalışmıyorum ozaman neden şartlarımın daha iyi olmasına izin vermiyorum onu da bilmiyorum.

Kapalı bir kutu.Nasıl olur,artıları,eksileri hesaplayamıyorum,malum matematik fukarasıyım.
Hayırlısı deyip geçemiyorum,sanırım biraz daha zamana ihtiyacım ve bir de bana yol gösterecek kocamın fikirlerine ihtiyacım var.
Pek yakında mutlu olacağım kararlar alabilmek dileğimle.
Esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder