2 Haziran 2012 Cumartesi

Öyle uzak ki yerin uzakları aşıyor...

Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor...
Evet ne büyük çelişki.
Dİyarbakır'dayken İzmir diye ölüp ölüp diriliyorum.
Ailemi,arkadaşlarımı,işimi herkesi fazlasıyla çok özlüyorum.


İzmir'e gelince de sevgilim,hayatım her şeyim olan kocamı çok özlüyorum.
Evet iş dolayısıyla İzmir'e bu sefer yalnız gelmek zorunda kaldım.
Mutsuz muyum,tabi ki hayır ama bir yanım hep eksik sanki.
Bir şey yapmak istesem,bir yerlere gitmek istesem hep Talat da yanımda olsun istiyorum.
Bu sebeptendir ki,sürekliii bu şarkıyı söylemek istiyorum.


Aslı-Kördüğüm...


Öyle uzak ki yerin uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor...
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünya nebiçim
Öyle uzak ki yerin uzakları aşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünya nebiçim

Herkesin sevdikleri ile beraber olması dileğimle...
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder