22 Mayıs 2012 Salı

Teyze olmak...

Teyze...Evet 5 tane teyzesi olan birisi için teyze kelimesi çok anlamlı.Hele onları çok seviyorsanız.
Ama teyzenin bir de diğer tarafı var ki sormayın.
Teyze olmak...

2007 yılının Haziran ayında,Eren'imin doğmasıyla hayatım renklendi,şenlendi,anlam kazandı.
Nasıl bir duygudur bu anlatılabilir mi? Bence hayır.
Bunu yaşamak lazım.

Evet bir de 2010 yılının Eylül ayında aramıza katılan Ozan'ımız var.Anlayacağınız birken iki oldular.
Teyze anne yarısıdır derler,evet bu iki sıpa,bana bütün güzellikleri yaşattılar.
Artık bütün çocuklara bakabiliyorum,sevebiliyorum,sabredebiliyorum ve anlayışlı olabiliyorum.
Birlikte zaman geçirebilmek için her türlü şaklabanlığı yapıyorum.
Her şey şimdi biraz daha zor.Uzaktayım,ama yine de sürekli fırsat yaratmaya çalışıyorum.
En güzeli de geçen hafta Diyarbakır'a gelmeleriydi.
Evimiz şenlendi,neşelendi.
Onları o kadar çok seviyorum ki...

En büyük isteğim,ileride de şimdi ben sevdikleri gibi,çok ama çok sevmeleri.
Umarım herkesin bir yeğeni olabilir ve bu duyguyu yaşayabilirler.
Bütün teyzelere sevgiler.
Fit...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder