7 Mayıs 2012 Pazartesi

Apartman Komşuları!

Yaklaşık bir aydır apartman komşularımızla cebelleşmekteyiz.
En sevmediğim olay,apartman komşuları ile sürekli takışan insanlar ya da her şeyi sorun edip,komşulara hayatı zindan eden insanlardır.
Gel gör ki,son zamanlar da ben de o insanlardan olma yolunda ilerliyorum.
Neden mi?

Öncelikle apartmanda 10 daire olmamıza rağmen,sadece bir komşum var.
Ben ki 21 yıl lojmanda oturup,apartman kavramının,evlerin üzerinde anahtar olan,istediğin zaman istediğin komşuya girebildiğin,annenin nerede olduğunu terliklerden anladığın,her biri teyzen,amcan olmuş,arkadaş kavramının kalkıp hepsinin birer kardeş olduğu bir yeden geldim.Tamam her yer Petkim gibi olamaz belki ama en azından biraz da olsa 'komşu komşunun külüne muhtaçtır' sözünün günümüze uyarlanması gerekir.

Komşularımın hepsini ilk defa,kandilde helva yapıp,dağıttığım zaman görebildim.Tabi o konu ayrı bir yazı konu olabilir.Komşularımdan biri teşekkür etmek yerine,''aa bunu neden dağıttınız'' gibi komik bir cümle kullandı.

Gelelim en önemli konumuza;Balkon sorunsalı.
Komşularımız sürekli olarak,ya foşşş foşşş balkon yıkıyorlar,ya da kuşlara ekmek koyuyorlar.
Bir çoğu için,balkona kuşlar için konmuş ekmekler çok şirin bir fikir gibi gelebilir.
Ama kuşların o ekmekleri sürekli bizim balkona düşürdüğünü,ve balkonumuzun içinin ekmek dolu olduğunu düşünürsek,yeterince sinir bozucu olabiliyor.

Şimdilik biraz daha sabırrrr....
O zaman ne yapıyoruz?
Ev alma komşu al sözünü aklımızdan çıkarmıyoruz :)
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder