25 Nisan 2012 Çarşamba

23 Nisan,neşe doluyor insan...

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı,bütün yurtta neşe içinde kutlandı.Her yerde kırmızı bayraklar,mutlu mutlu çocuklar.
Tabi biz bunların hepsine televizyondan şahit olduk.Buradaki kutlamalar! diğer yerlerden biraz daha farklıydı.
Alışveriş merkezinde özel bir okul öğrencilerinin kutlamaları ve spikerin sunduğu değiştir yarışması eşliğinde kutladılar.


Bir de bugünün diğer bir özelliği var.30 yıllık şirketimizde ilk defa bugün resmi tatildi. :) Hepimiz şaşkınlık içinde güzel bir tatil günü geçirdik sanırım.


Evvvettt bugünü benim,bizim için anlamlı kılan bir başka önemli olay,nişanımız...
Evet tam bir yıl önce bugün birbirimize ilk sözü vererek çok önemli bir adım attık.
Buyurun buradan;




Umarım en kötü günümüz hep böyle neşeli,hep böyle bol gülümsemeli olur.Kocamı çokk ama çok seviyorum ben.
Bugünü daha da güzelleştiren olay ise,babamın bizi arayıp,nişan yıl dönümümüzü kutlaması oldu :)
Etrafımda beni seven bir eşim,mükemmel bir ailem ve bağlarımızın her geçen gün güçlendiği arkadaşlarım olduğu için sanırım çok şanslıyım.
Herkese bol şans...


Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder