17 Nisan 2012 Salı

Diyarbakır (Osmanlı döneminde: Amid, Diyar-i Bekr)

Evet önümüzdeki hafta bugünlerde tamı tamına Diyarbakırda'ki 7 ayımızı doldurmuş olacağız.7 ay.Kimine göre çok kısa,kimine göre çok uzun bir süre.Ben sanırım artık zaman kavramını yitirmeye başlıyorum.Bir bakıyorum zaman hiç geçmeyecek ve buradan hiç gidemeyecek gibiyiz,sonra tekrar bakıyorum evet 7 ay bitmiş bile.İnsan hayatında hiç de azımsanmayacak bir süre.

Bugün , Diyarbakırda bu kadar süre geçirmeme rağmen etrafı tanımak adına hiç bir şey yapmadığımı yada yapmak istemediğimi farkettim.(Ben ki gideceğim yerlere aylar öncesinden araştırmalar yaparak giden,hatta olayı abartıp,gidilecek gezilecek yerlerin çıktısını alıp bir güzel işaretleyen insan)
Evet İzmir'den sonra burada yaşamak fazlasıyla zor geldi. Neyse ki burada yaşamayı anlamlı kılan bir kocam ve şirin bir evimiz var.

Bundan sonraki zamanlarda gezelim,görelim turları düzenlemeye karar verdim.Evet şimdiye kadar ufak tefek geziler yaptık,etrafta görülmesi gereken yerlere şöyle bir göz attık ama buradan gittikten sonra Diyarbakır ile ilgili her şeyi bileyim,her yeri gezmiş olayım,gelmek isteyenlere (ne kadar tavsiye etmek istemesem de)önerebileceğim yerler olsun istiyorum.

Bugün internetten araştırmaya başlıyorum.Umarım buradaki arkadaşları kandırıp,kısa ama güzel turlar yapabiliriz.

Bu arada unutmadan,malumunuz yaz mevsimi yaklaşıyor,karpuz zamanı geliyor,bu fotolardaki karpuzlar ne ki,burada öyle karpuzlar var ki neredeyse için de benim bile resmim çekilebilir :)
Umarım en kısa zamanda Diyarbakır anılarımızı uzunn uzunn anlatabilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder