25 Nisan 2012 Çarşamba

F,G VE P...

Evet biz f.g.ve p 3 kız idik.İsimlerini ifşa etmek istemedim arkadaşlarımın :)
Ortaokul,lise derken üniversite yılları geldi çattı.Sürekli beraberken birden yollarımız ayrıldı.
Ankara,Kütahya ve Mersin...
Birbirinden apayrı,uzak üç şehir.

Telefonlarla görüşmeye çalışıp ayda yılda bir defa,bir araya gelmeye çalıştık.Yıllar geçti,mezun olduk.
Bu süreçte aklımıza birden lisede yazdığımız defterler geldi.Biz üç kız kendimize günlük tutmuştuk.Nasıl mı?
Defterler birer hafta birimizde duruyordu.Ne yapıyorsak hepsini yazıp,diğer hafta bir diğerine veriyorduk defteri.
Yıllar sonra okumak o kadar eğlenceliydi ki...O yıllarda dert diye düşündüklerimiz o kadar komik,tartıştığımız şeyler aslında o kadar eğlenceliymiş ki :)
Bence herkesin zaman zaman böyle defterleri,anıları olmalı.Blog yazma isteğim belki de bundan.

Mezun olduktan sonra biz birden g ile İzmir'de buluştuk.Güzel geçen kısa bir süre.İstediğimiz zaman bir araya gelebilmenin keyfi.Alo dediğinde görüşeceğin arkadaşlarının olması paha biçilmez.

Şimdi mi...f,diyabrakırda
g(en şanslı kişilik) İzmirde
p ise kocaelinde.

Herbirimiz ayrı köşelerde ve ben ikisini de çok seviyor ve çok özlüyorum.

Fit.


4 yorum:

  1. deli kız:)
    yeni gördüm blogu. okumak ve okuyunca kendime rastlamak o kadar mutlu etti ki beni. daha doğrusu önce algılayamadım sonra "E" bu 3 harfin şifresini çözünce şeker görmüş çocuklar gibi ağzım kulaklarıma vardı. bunlar bizdik, karizmatik 3'lü:) Süper bi blok olmuş, sıkı takipçinim bundan sonra.
    "T"ye selamlar, ikinizi de öpüyorum.
    İzmirden kucak dolusu sevgilerle "G"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PS: ha bu arada gözlüğümü herkes çok beğeniyo :))

      Sil
  2. ahahahahaha.alemsin.eski günleri çokkk özlesemde,şimdi istediğimiz kadar görüşemesekte,bizi gülümsetecek hatta bence az kaldı,kahkahalar attıracak o kadar çok anımız var ki.çok sefiyorum sizi.bizden de 'E' ye selam.blogu çözebildiği için ayrıca teşekkür :)

    YanıtlaSil
  3. o zaman bir foto hakettim.bekliyorum mailime :)

    YanıtlaSil