16 Ocak 2014 Perşembe

BerilOkannes Burger...

Deneyin!
Yeni tatlar denemeye pek gönüllü olmasam da konu Beril&Okan olunca durup,düşünürüm.
Vardır bir bildikleri derim.
Bu iki şahsiyetten daha önce de bol bol bahsedip,fotoğraf paylaşmışlığım var.
Kendileri kocamın kuzeni ve eşi olsalar da en az Talat kadar sahiplenmiş,çokkk kocaman sever durumdayım :) (Bu kadar güzel söz,çok az sayıda blogumu bilen insanlardan birinin Beril olması... :)

Bugünkü konu başlığımız,bu hafta Ankara seyahatim esnasında ,beni evlerine davet edip şahane tadlarla tanıştırmaları ile ilgili.
Öncelikle Beril&Okan çiftinin evinde öyle anam,babam yemeği pek pişmez.Hani sucuklu kuru fasulyeymiş,imam bayıldıymış,mercimek yemeği vs.vs.vs.
Genellikle BerilOkannes Burger (detaylarını anlatacağım),Nachos,Sushi...Bunlar sadece bir kaçı.

Kendilerini aşıp,hamburger malzemelerinin hepsini evde yapıyorlar,yediğim en lezzetli hamburger dersem abartmış olmam.Nasıl mi?
Buyurun buradan...


Berilim sürekli sürprizler dolu ve çok düşüncelidir ayrıca.Ben seviyorum diye,Safari almış bana.Ayrıca Küçük Prens ajandası.O kadar mutlu oldum ki..
Baykuş ve küçük prens muhabbetini abarttiğımı düşünebilirsiniz ama gerçekten çok seviyorum.Çok tatlı değil mi?


Ayrıcaaa beceriksizliğime dayanamayıp benim için orkide dikmiş,ama bu sefer oradan oraya gideceğim için alamadım kendisini,bir daha ki sefere inşallah.
Kendilerinden kaynaklı sımsıcak evleri var birde,huzur dolu oluyorsunuz.
İnsanın evinde gibi hissettiği yerler vardır ya,işte tam da onlardan...

Bakınız... ( bu foto sürprizz olsun diye kendisinden habersiz çektim,telif hakkı istemezsin umarım :)


Şenyurt ailesiiii,sefiyorum sizi...
Yağmurlu İzmir'den sevgiler...
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder