10 Ocak 2014 Cuma

Yeni yıl,yeni yıl,yeni yıl....2014

Her yeni yılı ayrı bir severim.
Bir önceki yılın iyi yada kötü olması bir etken değildir benim için.
Yeni yıl demek,yeni umut,yeni şans,yeni kararlar,yeni hedefler,yeni ajandalar,yeni kırtasiye malzemeleri.
Kafayı ajanda ile bozmuş olabilirim,hayır bir de hepsini beğenmiyorum sorun o :)
Bu sene çok güzel hediye defterler ajandalar geldi.
Zeynom,Noyan,Murat Bey,hepsi en sevdiklerimden aldılar getirdiler...
Yeni yıl diye başlayıp,yarım sayfa ajanda yazmamda anlaşıldı zaten ajanda sevdam :)

Bu sene yeni yıl biraz garip geldi,her sene benim bekar evimde toplanırdık.Ben evi süsler,yeni yıl ağacımızın altına gelen herkese hediyeler alır,kendimce güzel de bir masa hazırlardım,olmazsa olmazı her yerin süslü püslü olmasıydı :)
Bu sene tatil dönüşü pek de vaktim olmadı tatil dönüşü.
O yüzden ev pek bir sade geldi sevemedim bu sene....

Şirkette bu sene kermes tadında bir kutlama yaptık,bayanlar evde bir kaç çeşit ikramlar yapıp getirdiler,içecekler,pastalar,şampanyalar...
Bir de çekiliş ve hediyeler :)
Bana Mualla Hanım çıktı,önce ayakkabı kutulu güzel bir sürpriz :) ondan sonrası da aldığım kaseleri verdim.
Zeki de bana tabiki de baykuşlu kolye almış.
Hayır gerçekten uğursuzluk olsa,evden içeriye adım atamayacağız,her yerde baykuş...

Yeni yılın en geyiği bendim sanırım,neden mi?


Bu arada sağ taraftaki ağaç arkadakileri kapatmak içindi:)))
Akşam eve gittik,Zeyno&Mete,Melek&Kürşad,Zeynep vardı.Yemeğimizi yedik,yeni yıl kutlamaları,kakara kikiri sabaha kadar oturduk.
Seneye tek bir not aldım,evde istenildiği kadar eğlenilmiyor,aklım sokaklarda kaldı :)
Seneye belki Beril&Okan çifti ile Alaçatı sokak partilerine akarız belli mi olur :)

Murlu yıllar,sevgiler.
Fitnat....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder