19 Haziran 2014 Perşembe

Eataly :)

Bu sene hayatımda ilklerden biri gerçekleşti.
Firma eğitimine İtalya Milano'ya gittim,7 yılın sonunda :)
3-6 Haziran tarihleri arasında Hu-Friedy firmasının ürün eğitimi vardı,bir gün önce gidip bir gün sonra döndüm.
Ne yalan söyleyeyim,İtalya görmek istediğim yerlerin arasındaydı.
Talat'la gidebilseydim,ve en önemlisi gezebilseydim çok daha şahane olacaktı :)

Firma çok keyifliydi,iki katlı firmaları ve çok keyifli çalışma arkadaşları var.Sabahtan akşama kadar ürün eğitimi,bittikten sonrada katalog çalışması yaptık.
Akşamları yemek yemek için vaktimiz kaldı sadece onda da çok güzel yerlere götürdüler.
Tabi domuz etini saymazsak :)
Evet çok yemek seçiyorum,kabul ediyorum her zaman ama bizim öğlenleri nasıl memleket özellikle doğu bölgemiz et kokuyorsa orada da domuz eti kokuyor her yer...

Her akşam farklı yere götürdüler.
Unutulmazlar arasında;Eataly denen bir alışveriş merkezi var,içeride her şey bulabiliyorsunuz,kurutulmuş domuz etleri,peynir-şarap çeşitleri,konserveler tabi ki binbir çeşir makarnalar.
Buyrun;


Güzel pizzaları;


Arkada muhteşem bir kale olup,kızlarla beraber foto çektirmek istediğimi bir Çinliye anlatamayaşımız ve kale yerine sadece bizi çekmesi :) 


Asıl olması gereken!


İşte böylee :)
Pek yakında yeni yerlerle karşınızdayım efenim.
Esen kalın...
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder