19 Haziran 2014 Perşembe

Eren'in erken doğum günüsü...

İlk göz ağrım,hayatımın anlamı,teyze olmama sebep olan Eren'in.
Gün geçtikçe kaşla göz arasında benim kadar oldu,evet ben doğru bir örnek olmayabilirim karşılaştırma konusunda :) ama olsun.
Herhangi bir yeri acımasın diye,bebek yastığına yatırıp gözümü ayırmadan izlediğim günler geride kaldı.
Her geçen gün biraz daha büyüyerek bizleri biraz daha şaşırtıyor.
Çok ama çok seviyorum seni teyzem.
Annem hep anneliği anne olunca anlarsın der,sanırım  teyzelik bunun gibi bir şey.
Kelimelerle ifade edemiyorum ama sizlere ne yapsam az.

Bu seneki doğum gününü annenin tüm ısrarları sonucunda,okulda kutladık.
Konseptsiz olur mu peki? Olmaz!
Temamızı sana sorarak belirlesek de tam da içime sinmedi aslında.
Tema : Korsan partisi :)
Ben sadece cup cake ,limonata ve süsleme organizasyonunu yapabildim.
O kadar çok istememe rağmen zamansızlıktan pastanı ben yapamadım.
İşimi o kadar çok seviyorum ki,ama bazen hayat kaçıp gidiyor sanki,sizlere ,ailemize istediğim zamanı ayıramadığım da işte o zaman çok üzülüyorum.
Umarım en kötü günün bu doğum günündeki kadar güzel geçer.
İyi ki doğdun teyzem,iyi ki teyze oldum,iyi ki senin gibi,Ozan gibi muhteşem yeğenlere sahip oldum!



Teyzen,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder