8 Şubat 2018 Perşembe

İç sıkıntısı.

Ne zamandır yazamıyorum,yazmak istemiyorum tıpkı bir çok şeyi yapmak istememem gibi.
Geçen hafta iş yeri için belge vermem  gerekiyordu,e-devlete girdim ve çıktı aldım.
Fitnat Kalyoncu : Yaş 34!
Pardon??? Ben mi?
34 yaş derken?
Koskoca devlet hata yapabiliyor olabilir mi?

İçim daraldı,midem büzüldü.
30u geçince zaten kötü olmuştum ama nedense 32,33 diye düşünürken 34le karşılaşmak bende bir duvar etkisi yarattı.
Bu aralar sürekli sorgulama halindeyim hem de her şeyi.
Çok yorucu olan hayatıma bir zorluk daha ekliyorum farkında olmadan,kendi kendimi yoruyorum.

Muhtemelen yorgunluktan,kendime vakit ayıramamaktan,iş-ev-okul(başarısızlıkla sonuçlandı) arasında sıkıştım kaldım sanki.
(Okul konusu ayrı bir yazının konusu belki çünkü şuna yazmayı kaldıramıyorum.Gözlerim hala doluyorsa sıkıntı büyük.Kısaca yıllardır-ama gerçek anlamda- yıllardır emek verdiğim yüksek lisansım hocanın iki kelimesi ile yandı.)

Hiç bir anda mutlu olamıyorum gibi.Yada nelerden mutlu olduğumu unutmuş gibiyim.Odaklanıyorum ve zaman geçiriyorum sanki.Pazartesi bu var,çarşamba şu olması lazım.cumartesi gelsin bir bakarız,pazara hangi planı programı sıkıştırsam.
İyi de ne zaman nasıl mutlu olacağım,yada nasıl mutlu oluyordum?

Şu yazıyı yazarken bile kendime soruyorum,ne istiyorsun?
Mutlu bir evliliğin,muhteşem ötesi bir çocuğun( kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş :) ailen var daha ne istiyorsun?
Koskoca bir boşluk...

* Kendime zaman ayırmak istiyorum.
* Kilo vermek istiyorum.
* Plates,yoga yapmak istiyorum (düzenli)
* İşimde mutlu olmak istiyorum.
* Beni mutsuz eden insanlardan uzak olmak istiyorum.
* Okumak istediğim kitaplarımı okumak,çok çok okumak istiyorum.
* Fotoğraf çekmek istiyorum.
* Masaja gitmek istiyorum :)

Aslına bakılırsa,atla deve değil,hepsi yapılabilir ama olmuyor,olamıyor.
Halbuki yeni yıl daha yeni başlamıştım ama şubatı bile yarıladık.

Hadi bakalım tüm dilekler,umutlar başka bahara o zaman!
Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder