18 Ekim 2018 Perşembe

Bebek Bakım Ürünleri

Daha önce bir kaç kez yazmışım ama bir daha yazayım nitekim aklımda kalmıyor.

KOZMETİK ÜRÜNLER;

* Şampuan,losyon : Earth mama angel baby,honest ya da badger balm (ilk 6 ay şampuan kullanmadım)
* Güneş kremi : Badger Broad spectrum SPF 30 (ilk 1 sene kullanmadım) Raf ömrü 1 yıl
*Sinek kovucu : Badger Anti-hug : Hiç kullanmadım ama araştırmıştım.
* Tarak& Fırça : Wee Baby : Her gün fırçaladığımız için konak problemi olmadı
* Tırnak makası seti : Bebedor : Bence her markanın olur,ben hala makasla kesiyorum setin içindeki,tırnak makasına geçemedim.(2.5 yaş)
* Sıkıştırılmış pamuk : Baby&Me : Makyaj pamuğu gibi,altını hep su+pamuk ile temizledik
* Çamaşır deterjanı& Biberon temizleyici : Yeşil anne (internetten sipariş)

SAĞLIK

* D vitamini : D drops. 15 günlükken başlayıp,1 yaşına kadar kullandım.
* Demir ilacı : Novaferrum. 4 aylıkken rutin olarak başlıyorlar ancak kan tahlilleri yaptırmadan kullanmadım.Sarp 2.5 yaşındayken kullanmaya başladım.
* Pişik kremi : Earth mama angel baby / Sudokrem. İlk başka kakadan dolayı bir kızarıklık olmuştı,EMAB çok işe yaramadı,sudokrem çok iyi geldi.Sürekli pamuk+ su ile temizlediğim için hiç pişik olmadı diyebilirim.
* Serum fizyolojik : Herhangi bir ecz markası olur.
*  Burun aspiratörü : Otribebe,en bilinen kullanışlı marka

KULLANDIĞIM ÜRÜNLER

* Buhar makinesi : Weevel : Odasındaki nem hep yeterli olduğu için kullanmadık.
* Süt sağma makinesi : Philips avent : Ben memnun kaldım,Medela kullananlar da memnun.
* Biberon : Philips avent
* Emzik : Kullanmadık ama çeşit çeşit alıp bebeğe uyanı tercih etmek  lazım.
* Bez : Prima
* Anne sütü saklama poşeti : Lansinoh
* Tek kullanımlık alt açma : Baby & Me
* Küvet & Ayağı & file : File hiç kullanmadık hep içinde yüzdürdük
* Yan yatma yastığı : Mycey aldık,memnunduk.İlk 1-2 ay sürekli yan yastığı ile yattı
Oda termometresi : Loobex ,memnunuz
* Görüntülü telsiz : Motorola,çok çok memnunuz
* Ateş ölçer : Kulaktan,alından ve dijital koltuk altı var,hepsini kullanıyoruz
* Bebek arabası : Kraft twix rlx : Çok memnun olarak kullandık ancak çalındı :)
* Baston puset : Baby hope : Evet biraz dandik ama bundan da bir tane çaldırdığımızı,yenisini aldığımızı düşürsek şahane bir ürün :) 3 yatış şekli var,hafif.
* Park yatak : Chicco : İlk7-8 ay yattı,alt açma ünitesi de vardı çok memnun kaldım.
* Yatak : IKEA Kura modeli : Park yataktan buna geçiş yaptık,çok memnun kaldım.

** İkea kilitli poşet : Her şey konulabilir,can kurtarıyor.
** Ev içi ayakkabısı : IGOR
** Islak mendil : Unibaby (pamuklu su) +2 yaştan sonra dışarıda herhangi bir şey silmek için kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder