22 Ekim 2018 Pazartesi

Yine,yeni,yeniden... Hoşgeldin 2.gebelik.

Kafamda bir hunimin eksik olduğu günlerde,ikinci bir yavruyu istemek,planlamak delilik değil de nedir?
Sarp doğduğu günden beri hep ona bir kardeş hayal ettim.Benim dünyamı paylaştığım bir ablam vardı ve bence herksin bir kardeşi olmalıydı.
Aralarında kaç yaş olmalı? Benim psikolojim buna elverecek miydi? İki çocuğa bakabilecek miydik?
Kafamızda deli sorular varken,karar verdik. Olmalıydı?
3 yaş idealdi ve bahar aylarında doğarsa yazın şahane zaman geçirecektik.
Hepsi planlı mı? Evet planlı.Neden benden bahsediyoruz :)
Hayatımın tümünü plan yaparak geçirebilirim :)

8 eylül,regl tarihim ve elimde tüm testler,yine,yeni,yeniden aynı heyecan.
BİNGO!
Testler pozitif ve hamileyim :)

Bu sefer hayalimde herkese video çekerek haber vermek vardı,o zaman başlayalım dedim.
İlk kurban Talat :)
Kızlara video çekelim diye konuya girip,hamile olduğumu söyledim.
Nedense yaptığım 2498765456789 şakadan dolayı,inanmadı.
Beklediği,beklediğimiz bir haberdi ama inanmadı yada tepki veremedi :)
Daha sonra ikimizde yine aynı şekilde heyecanlandık.

Beni zor bir sürecin beklediğinin farkındayım.
Sarp var,Talat yok.
Olsun,Sarp için,kendimiz için ve doğacak bebeğimiz için bence en doğru kararı verdik.
Umarın bizim kadar evlatlarımız da mutlu olurlar bu karardan.

Allah isteyen herkese nasip etsin.
Anladım ki,birinci de yaşadığın heyecanı,bütün çocukların için yaşayabiliyorsun.

Sağlıkla gel yavrum.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder