25 Aralık 2018 Salı

19+1

Kaşınıyorummm,kaşınıyorum deli gibi kaşınıyorum :)
Aylar öncesi stresli bir günde gelen kaşıntı,gebeliğin bu haftalarında beni biraz zorlamaya başladı.Uyuz gibi hissediyorum kendimi,hem kaşınıyorum hem her yerimi yara yapacağım diye korkuyorum.

Malum henüz bir ismin yok oğlum uzun sürede olamayacak gibi,ama hareketlerini o kadar güzel hissediyorum ki her an yanımdasın.
Duymaya başladığın zaman isminle hitap etmenin önemli olduğunu düşünüyorum ama bakalım kısmet :)

Geçtiğimiz hafta detaylı ultrasonda her şey normaldi,bu hafta tekrar gideceğiz.
Sarpın tepkileri çok tatlı,henüz bilmediği için,o sadece ekranda değişen renklerle ilgileniyor.
Umarım çok iyi geçinen kardeşler olursunuz.

Hamileliğe 56 işe başlayıp,55e düşüp en son 56.8 ile devam ediyordum.
Son 3 haftada iki kilo almışım ama hamilelik başlangıcını düşününce toplam 1 kilo.
Az kilo ile bitirmek yine hedeflerimin arasında,bu hafta kemerleri sıktım tekrar.Pardon boğazımı kestim demek daha mantıklı!

Uyku halimin geçmesi en güzel yanı zira ilk üç ay yine Sarpta olduğu gibi akşamları baygın moddaydım.

Her şey güzel olacak minik yavrum.
Yarısı bitti sayılır,sağlıkla gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder