24 Eylül 2012 Pazartesi

1.Yıl Dönümü ho ho ho...

Evet bugün evliliğimizin bir yılını doldurmuş bulunmaktayız.
Darısı diğer yılların başına :)

Eskiden babanem derdi(kulakları çınlasın) günler su gibi geçiyor diye,anlam veremezdim.
Artık benim içinde aynısı geçerli.
İşlerin yoğunluğundan mı,her şeye koşturmaktan mı,isteklerimizin çok,vaktimizin az olmasından mı bilmiyorum ama gerçekten günler su gibi geçiyor.

Sevgilimle tanışalı 4 yıl oldu,evleneli bir yıl.
Diyarbakırda olmaktan dolayı sürekli hayıflansam da,işin en güzeli sürekli birlikte olmak,birlikte vakit geçirmek,her istediğini,istediğin zaman birlikte yapabilmek.
Çok mutluyum,ve nedense evlendikten sonra,etrafımdaki tüm bekarların evlenip benim gibi mutlu olması için elimden geleni yapar oldum.
Kısmet bulmak,evlilik hakkında demeçler vermek gibi :)

Umarım herkes istediği bir günde,istediği kişi ile beraber olabilme fırsatı yakalar.
Canım kocam,seni çok seviyorum.
Sevgiler,
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder