6 Eylül 2012 Perşembe

Zaman Yönetimi.

Yok,ben kesinlikle zamanımı yönetemediğime karar verdim.
Ben zaten yönetmek konusunda oldum olası başarısızımdır.Yetişmiyor,bana zaman yetişmiyor.
7/24 değil 14/48 olsa yine faydasız.

Ben ki 58473875 ajanda ile gezen,sürekli outlooktan programlar yapan,düzenli olan ve çalışan biriyim (mütevazi olamayacağım)yine de bir yerler de eksik kalıyor.
Bu aralar azıcıcık olan beynimi de yakmak üzereyim ve tam aşağıdaki modda geziniyorum;



ya da;


İşin kötüsü,gerçekten bir yerlerde eksik,yanlış mı yapıyorum diye de internetten araştıyorum.
Zaman yönetimi nedir?
Yapılacak her iş için gereklidir,zaman pahalıdır gibi saçma sapan yorumlar görünce deliriyorum.
Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki,ama zamanım yetmediği için olmuyor.

Hayır işlerim çok yoğun onlar olduğu için hobilerime vakit ayıramıyorum gibi bir durumumda yok.
Evet işlerim çok yoğun ve ben erken gelip,geç çıkıyorum,işler de yetişmiyor.
Akşamları iş çıkışı 8429846 kişiyle her gün için ayrı plan yapıyorum,herkesi görmüş olayım,güzel vakit geçireyim,bu sefer de gece uyucak zaman kalmıyor.

E bunun yanında gerçekten sürekli hobilerim olsun istiyorum,yıllar öncesi yaptığım şeyleri tekrar yapmak istiyorum :( Dağa,taşa çıkayım,kamplara gideyim,uçayım,tırmanayım,zıplayım.

Dumumun vahimliği şöyle;Bodruma tekne tatiline gittik bir hafta.Cuma günü bodruma indik,iki gün bodrumda tatil,pazar yolculuk,ordan ablama gel,valiz hazırla,alsancağa git,arkadaşlarla buluş,pazartesi işe gel,akşam arkadaşlarla buluş,salı işe gel,akşam arkadaşlarla buluş,çarşamba sabah iş için aydına git,öğleden sonra açlış akşam aliağaya arkadaşlarına git,perşembe işe gel,akşam yemeğe davetli ol,cuma işe gel,akşam düğüne git,düğünden sonra istanbula oradan edirneye git,cmt edirnede düğüne katıldıktan sonra istanbula git ordan izmire gel (akşamki program hazırlanma aşaması)

bir sonraki haftayı yazmaya gücüm bile yetmiyor,o kadar yoğun.
araya kitap okumaları nereye sıkıştırsam,gitmek istediğim kursları nereye sıkıştırsam,bir de okucam ben ya!
onunla ilgili plan,program az sonra.

şimdi en iyi gidecek şey?


O zaman ben kaçtım.
Sevgiler,
Fit.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder