19 Eylül 2012 Çarşamba

Şimdi okullu olduk...

Komik değil mi?
Aradan geçmiş onca yıl-en azından 5 yıl-tekrar öğrenci olmak.
Hem de ben.
Bütün öğrencilik günlerini yana yakıla geçiren,'Baba beni okuldan al'kampanyalarını düzenleyen ben :)
Ama ne demişler eğitim şart!

Evet baktım etrafımda herkes çoluk çocuğa karışmaya başladı,e haliyle bütün günleri çocukla uğraşmayla geçiyor,ben bu safhaya atlamadan biraz kendime yatırım yapayım dedim ve bir kaç okula başvurdum.

Kabul edilmediğimi öğrenmeye başlamıştım ki,Ege üniversitesinden telefon geldi.Hayır işin kötü yanı,insanlara o kadar çok telefon şakası yapıyorum ki,kadının benimle dalga geçtiğini ve acaba işleten kim diye düşünmekten söylediklerini anlamadım.Durum o kadar vahim :)

Kısmetse ve kayıt işlerimi öğrenci işlerindeki şahane!insanlarla tamamlayabilirsem önümüzdeki hafta derslerimiz başlıyor.
E-mba olmasından dolayı netten takip edebileceğim.
Aaaa netten mi? eee kaytarırsın,yok öyle bir şey!
Öyle bir sistemleri var ki,derste olsan bu kadar kasılmazsın.
Neyse güzel bir öğretim yılı olsun :)
Sevgiler,
Fit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder