26 Ağustos 2014 Salı

2014 Yaz Tatili...

Aylardır beklediğim tatil geldi,geçti bile..
Ama ne tatil..
Uzun zamandır ne kadar yorulduğumu ve yorgun olduğumu bu tatilde fark ettim.
Tatilin bir çok güzellikleri vardı;

* Kocamla uzun zamandır geçiremedim kadar bol vakit geçirdim.
* Berilin göbüşü ile vakit geçirirken bir yandan da bebişle tanışma fırsatı yakaladık.Çok nazlansa da en sonunda tekmesiyle bizi şenlendirdi.
* Çin'den gelen Melda ile şimdiye kadar geçiremediğimiz kadar zamanımız oldu.
* Çin'den gelen sadece Melda değildi tabi...Yes ile tanışma fırsatımız oldu.Kendisi bize çin mutfağından çeşitli yemekler yaptı.
* Soleil..New Yorktan gelen misafirimiz.İnanılmaz tatlı,bayıldım.Türkçe öğrenme hevesi ve telefuzu görülmeye değerdi.
* Beril & Okan çiftinin muhteşem sürprizi ise hepimize Yakamoz-1 Sailing Team t-shirtü yaptırmaları.Bayıldım,bayıldım.İki sene önce de aynı tekne ile yolculuk yaptığımızdan kaptan ve tayfalara zaten diyecek söz yok.

Kısa kısa notlar ise;

+ Alışverişin her zamanki gibi maceralı geçmesi,bir tonla malzeme alındığı gibi,bir de onları taşıyan kamyona mülteci gibi binmemiz..
+ Marmaris koylarının muhteşemliğinin insanı büyülemesi...
+ Tatilimizin ikinci gününde yelken yapalım diye tutturmamız ve çıkan fırtına yüzünden yelkenimizin parçalanması,tam iki saat boyunca olaya hakim olamayışımız...
+ Ertesi gün tam sular duruldu derken,teknenin alabora olması ( tam doğru kullanamamış olabilirim) ve benim mide bulantısından ölmem) daha sonra tüm tekne tatili boyunca dalga konusu olmam :)
+ Aydın kaptanın yemekleri...
+ Tekne de projeksiyon ile maç izlememiz ama perdeniz Aydın kaptanın çiçekli pikesi olması :)
+ Sırtı ile tuttuğumuz şahane palamut ve torikler..
+ Son akşam Marmaris marinada yer bulamayıp açığa demirlememiz ve Talat'ın tüm planlarının alt üst olması :)
+ Gittiğimiz mekanda Asım Can Gündüz show..

Şimdilik! anlatamadığım daha niceleri...
Enerji depolayıp döndüm...
Yeni sezon bekle beni..




Sevgiler,
Fit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder