28 Ağustos 2014 Perşembe

Evlilik...

Evliler bekar olmayı,bekarlar genellikle evli olmayı isterler.Yazılı olmayan bir kanun gibi bu...
Bir ay sonra 4.yılımıza gireceğiz ve hala 4 yıl olduğuna inanamıyorum,sanki dün gibiydi.
Herkesin benimle dalga geçtiği bir düğün mevzumuz var tabii ki.
Ben hem düğünde hiç oturmayan gelin ( gelini kurup sahneye atmışlar,kapatmayı unutmuşlar şeklinde bir söylem var sürekli :)) hemde sürelli düğününü öven bir insan olarak biliniyorum :)

Evlenmeden önce sadece iki arkadaşım evliliğin çok güzel bir şey olduğunu,diğerleri ise olmasa da olur tarzında yaklaşmışlardı...Ben ise kocamla inanılmaz mutluyum.İnsan birbirinin sınırlarına saygı gösterip,özgürlüğünü kısıtlamadığı ve birbirine güven duyduğu sürece problem de yaşanmaz bence...
İyi günde kötü günde gerçekten beraber olduğunuz,her şeyi paylaştığınız tek insan haline dönüşüyor eşiniz...

Bütün bunlar nereden mi çıktı? Dün akşam ablamlar yemekteydi.Talat her şeye yardımcı olur ve bana her konuda destek olur.Dün akşam misafirler gittikten sonra sızıp kalmışım,ve kalktığımda mutfakta bir yığın gibi duran her şey toplanmış ve her yer mis gibiydi.Mutluluktan resmen ağladım.Her zaman yaptığı/yapabileceği şey belki ama dün yorgunluğun üzerine inanılmaz iyi gitti sanırım.

Herkesin ruh eşini bulabilmesi dileğiyle...
Sevi çok seviyorum kocacım...
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder