5 Ağustos 2014 Salı

Fotoğrafçılık kursu...

Hepinizin de artık bildiği üzere,sürekli bitmek bilmeyen bir 'to do list' lerim var benim.
Maymun iştahlılığım da yok değil ama zamanı ıskalamamak istememden çoğu...
Şimdi yapmazsam ne zaman yapacağım'larım çok benim...

Bunlardan biri de yıllardır geçmek bilmeyen fotoğraf merakım.
Ortamda sürekli çinliler gibi dolaşıp olur olmaz her şeyi fotoğraflamayı seviyorum.
Aradan zaman geçtikçe hepsine ayrı ayrı bakıp anıları tazelemek inanılmaz dinç yapıyor beni,zinde tutuyor.
Hele ki bir de zaman bulup aralardan seçtiklerimi bastırabilirsem hayat şahane olacak.

Bunları neden mi yazıyorum?
4 hafta önce,fotoğrafçılık kursuna başladım,çocuklar gibi heyecanlıyım.
Artık önüme gelen her şeyi değil ,daha bilinçli fotoğraf çekmek istiyorum,tabi en önemlisi de makinemi tanımak istiyorum :)

Arkadaşımın tavsiyesi ile özer sanat merkezinde yaklaşık 4+4 ay süren bir kurs maceram olacak.
Süre çok uzun gibi geliyor ama neredeyse 4 hafta geçti ve ben hala bir şey bilmiyorum :)
İşin matematik kısmı herzaman ki gibi hiç bana göre değil.
Uygulama yapmaya başladıkça umuyorum her şey daha anlamlı olacak.

Asıl amaçlarımdan bir tanesi;tabi ki yeğenlerimin fotosunu çekmek.İleride bakacak bir çok anıları olsun istiyorum.
Aileye gelecek minik üyelerimiz de var tabi,Junior Şenyurt gibi (ismi henüz belli olmadığı için O'na seslenemiyoruz henüz :)
Tek korkum şimdiye kadar yaplaştığım binlerce fotonun giderek sayısının artması :)

Paylaşmak güzeldir..
Sevgiler.
Fit.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder