2 Temmuz 2018 Pazartesi

Çiş,kaka,tuvalet. Kısacası bok muhabbeti.

Oğlum diye söylemirum,Sarp tam bir dahi.
Çişini lazımlığa yapmaya başladı :)))
Kendim yazıp, kendim eğleniyorum hatta sesli güldüm.
Anneler arasındaki yarışlar tam GOT tadında.İzledikçe doyamıyorsun.

Meme bırakma işlemini de bitirdiğimize göre sıra geldi çiş,kakaya.
Aslına bana sorsanız beş yaşına kadar söylemese de olur.Ne kadar rahat bezi bağla çık.
Ama yaz günü çocuğa daha fazla çin işkencesi yapmak istemiyorum.

Bakıcımız Seval Hanım'ın üç günlük izin almasıyla,biz de kendimizi Mordoğan'a attık.
Eren ile Ozan'ın orda olmasından,Ateş'in izlediğimiz tuvalet videolarından cesaretlenerek gaza geldik.
Daha önce her türlü lazımlığı alıp bu yola başkoymuştum :)
İlk günler çim sulayalımla başlayan maceramız,lazımlığa kaka yapmayla devam etti.
İlk 4-5 gün her şey çok güzeldi.
Sadece uyurken bez takıyor daha sonra çıkartıyorduk.
Tatil bitti eve geldik.Yine kör topal idare ettik.

Bayram tatili de şahane denk geldi. Ohhh Mordoğan'da sere serpe her şey yolunda.
Eve döndük 2 gün boyunca arzular şelale. Evin farklı yerlerine işaret koymuş Sarp paşa.
Şimdi gece de bağlamıyoruz, tabi ki kaçaklar oluyor ama henüz bir ay bile olmadı başlayalı.
Her şey o kadar kolay oldu ki, bence bunu da başaracağız canım oğlumla.

Sevgiler,
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder