14 Kasım 2012 Çarşamba

Düzen istiyorum!

Son bir yıldır tam bir göçebe hayatı yaşıyorum.
Bir orada,bir burada.Neredeyse sırtıma çadırımı alacağım.
Diyarbakır'a hep 'geçici' gözüyle baktığım için orada bir türlü düzenimi kuramadım.
Evimize yerleştik,belli bir düzenimiz var ama nasıl olsa gideceğiz diye hep bir yanımız eksik.
İzmir'e geliyorum.454545 valiz.Ablamda biri geçen seferden kalan valizim biri yanımda getirdiğim valizim,biri Diyarbakır'dan kargo ile gelecek valiz.Bir bakıyorum ayakkabım birinde,makyaj malzeme birinde,bir şey giyeceğim ya da alacağım zaman önce aaa acaba hangi valizde diye düşünmeye başlıyorum :)

İş yeri desen yine aynı muhabbet.
Masamın düzenini bir türlü sağlayamıyorum.
Ofis malzemelerimi alayım yeniden eski düzenime döneyim,güzel bir masam olsun istiyorum ama olmuyor.
Neyse az kaldı.
Şubat bizim için milat.
Ondan sonrası umarım bizim için çok güzel ve hayırlı olur.

Asıl sorun ev+eşya arama kısmı.Ama şimdilik onu düşünmüyorum bile.
Umarım her şey şimdiye kadar olduğu gibi yolunda gider.

Şu an tammm bu moddayımm...

Sevgiler,
Fitnat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder