1 Kasım 2012 Perşembe

Keşfedilen Müzikler...

Şuan çok işim olmasına rağmen hemen yazmak istedim. :)
Yaz tatilinde çok güzel bir ekiple çok güzel bir tekne tatili yaptığımızı ballandıra ballandıra yazmıştım hatırlarsanız,ya da hatırlamak isterseniz.(Umarım seneye de yapacağız)

O yazı da müzikleri atladım sanırım.Hayır hayır,Ankara havalarından bahsetmiyorum :)
Emrah'ın getirdiği ve benim tatil boyunca bayıla bayıla dinlediklerimden.
Kimler kimler yokkii..
En çok dinlediklerim var tabi ki içlerinde.
Ama bazılarını duymamıştım bile ve bu benim ayıbım.
Bu akşam  dinlerken hemen yazmak istedim,dinleyin,dinletin!

Birsen Tezer
Julide Özçelik
Jehan Barbur
Ve şimdi öğrendiğim Elif Çağlar.
Dinlemesi müthiş keyifli.
Bunun yanı sıra Beirut,Can Atilla gibi bayıla bayıla dinlediklerim var ama bu son keşfettiklerime bu kadar geç kaldığım için çok üzgünüm.

Dinleyin,pişman olamayacaksınız...
P.S . Gramafon ne alaka? Bir gün gelirde aa Fitoya ne hediye alsak diye düşünürseniz hiç çekinmeden alabilirsiniz,çalışanından olsun lütfen.Bu şarkıları oradan dinlemek istiyorum.Plakları ben alırım problem değil:)
Sevgiler,
Fit...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder