30 Ekim 2012 Salı

(S)Eda's Baby Shower...

Amerika'dan ithal ettiğim Baby Shower Partileri.

Evet bir partimiz kalmıştı ithal ettiğimiz neyse ki onu da son yıllarda ithal ederek,eksik kalmamış olduk.
Anneme Baby Shower yapıyoruz biz deseydim tepkisi ne olurdu acaba :) (Canım annem dedikodunu yapmıyorum,sadece malum bunlar yeni yetmelerin işi olduğu için tepkini merak ettim)

Amaç: Anne adayına doğumdan önce keyifli ve eğlenceli bir gün yaşatmak
                                                       ya da
Çocuksuz Hayata Veda partisi
                                                       ya da
Bugünlerini Çokkkk Özlersin partisi bıdı bıdı bıdı bunu uzatabilirim sabaha kadar.(Saat 01.31 olmuş sabaha ne kaldı ki :)
Sonuç: Diyarbakırda Seda'nın 7.ayını doldurmuş bulunmaktayız,Eda'ya kaldı son 1 ay.
O heyecanlı,biz heyecanlı.Son günlerde yorgun,canı sıkkın,bunalmış durumda.
E hadi Fito zamanıdır diyerek,haydi dedim biz bu kıza bir parti yapalım,hem de en sürprizinden,en güzelinden olsun,Diyarbakır şartlarında tabi.
Gel zaman git zaman,son bir ay hazırlıklarla geçti,internetten onu sipariş et,o gelecek mi diye dokuz doğur,bu siparişim geç kalırsa ben ne yaparım diye dön dolaş.

29 Ekim geldi çattı (Arada Sedaya oynadığımız Ali-Cengiz oyunlarını şuan anlatmaya takatim yok malesef..)
Ekipçe yaptık hazırlıklarımızı.
Ahu ile bir gün önceden beşik pasta ve şeker hamuru kurabiye
Burcu(abla)'nun nefis kısırı (artık kimse kimseye abla demeyecek karar aldık :)
Burcu'nun enfes top kekleri
Zeyno'nun şahane keki
benim ımmmmm şöyle böyle makarna salatam,gül tatlım ve kafa yarmaya müsait sakallım (orda kimseye söylemedim her zaman herkesin salyalarını akıtan poğaçalar taş kesti)
Okancan eşliğinde alınan bezler ve şahane bez pastamız
Ayşegül Hanım'ın kapı kolu süsü
Emziklerimiz
Şişme biberonumuz
Hatıra defterimiz
Foto albümümüz
Süslü bardaklarımız
Hediyelik duş jellerimiz

Kısaca bence her şey mükemmeldi.Hatta insanlara zorla mezdeke bile oynatmaya çalıştım,tıpkı anne günlerindeki gibi :)

Ekibi de yazayımmki tam olsun,daha fazlası fotolar da...
Aysegül Hanım,Burcu,Burcu,Zeynep,Zeynep(gözlerim çift görmüyor ortamda ikişer tane vardı)Ahu,Fito,
Nur,Özlem,Naz,Seda,sonradan gelen ekip,Okan,Talat,Gökhan,Mete...
Sağlıkla gel Eda Can.
Her günün böyle güzel böyle özel olsun Seda Can.
Kızlara iyi bak Okan Can :)
Sevgiler,
Fit...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder