22 Ekim 2012 Pazartesi

Roman Günleri...

Kendimi bildim bileli okumayı çok severim.
O kadar seviyorum ki,geldik 30 yaşına hala okul okul dolaşıyorum :)
Roman olsun,kafam dağılsın,türü nasıl olursa olsun.
Yeter ki beni alsın bir yerlere götürsün okuduğum kitap.

Ama o kadar sık kitap okuyorum ki,okuduğum kitabın konusunu yada özetini anlatmamı istediklerinde tıkanıp kalıyorum.
Evet onun da kolay olunu buldum.
Kendime bir defter edindim,kitap adını,yazarını ve bir kaç satır da olsa özetini yazıyorum.
Böylece kendim için de kolaylık oluyor.
Kitaplarımı alır almaz hemen içine tarihini,aldığım şehri not ederim.
Hatta alır almaz hemen etiketini sökerdim öylee arkasında ne kadara aldığım yazmasın diye.
Ama canım Berilimin tavsiyesi üzerine artık onu da çıkarmıyorum,böylece yıllar sonra o rakamlar ne kadar komik gelecek görmüş olacağız.
Şimdi okuduğum kitap;




Ve sıradaki;


Okuduktan sonra tavsiyelerimi yazarım.
İyi bakın kendinize,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder