11 Ekim 2012 Perşembe

80 Günde Devri Alem.

Evet sanırım bu doğru.
Son 10 günde 7500 km.
Diyabakır,İzmir,Çanakkale,Adana,Aydın,Van,Diyarbakır ve hatta önümüzdeki hafta Sivas :)

Gezelim görelim programındaki kadar olmasa da,hızlı bir başlangıç yaptım.
Yeni yerler görmek,yeni insanlar tanımak her zaman şahane gelmiştir bana.
Hele ki şu zor dönemimde tam ilaç gibi geldi.

Çanakkaleyi her zaman çok merak etmiştim,aslında iş için gidince pek de gezilecek zaman kalmıyor,ki hiç bir yer gezemedim aslında.
Olsun yine de güzeldi.
Adana...Ünv.yollarım boyunca her zaman ucundan kıyısından gidip gelmişliğim vardı.Uzun zaman sonra tekrar gidince bir garip oluyor insan.
Van.Beklediğimin ötesinde bir yer çıktı.Her şeyden önce göl dedikleri şey bence deniz.Uçak inerken sanki denizin içine doğru gidiyorsunuz.Muhteşem bir manzara ve sonsuz bir utanç duygusu.
Neden mi? Evet tam bir yıl önce depremle sarsılan şehir yeni yeni yaralarını sarmış gibi.o süreç boyunca hiç bir şey yapmamak çok üzücü.
Yaşadıkları yerler,ortadaki manzara...
Umarım hiç bir yerde bundan sonra böyle büyük felaketler olmaz.

Ban kahvaltısı! Yıllarca herkesten duyduğum kahvaltıyı görünce gerçekten şoke oldum.Benim için büyük hayal kırıklığı.
Bir yıldır Diyarbakırda yaptığım kahvaltıların yanından bile geçemez.

Bunların yanı sıra otel manzarımız...
İşin en eğlenceli kısmı oydu.
Buyrun burada.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder