30 Ekim 2012 Salı

Arkadaş...

Melike Demirağ'ın Arkadaş şarkısı geldi birden aklıma.
Kendisini pek severim.
Arkadaşlarımı hatırlatır hep bana hem de hepsini.
Bugünlerde herkes faceteki arkadaş sayıma takmış durumda.
Bilmiyorlarki,28(rivayete göre 29!) yıldan beri onları ne emekle kazandım.

Evet arkadaş dediğin öyle kolay kolay edinilmiyor,emek sarf edeceksin,çaba göstereceksin.
Öyle oturun pazarlık yapın demiyorum.
Bu benim arkadaşım olmalı,arkadaşım olması için şunu,bunu yapmalıyım değil.
İçten olmalı,pazarlıksız olmalı...

Bunlar nereden mi aklıma geldi.
Diyarbakır'ı hiç sevmeme rağmen,en sevdiğim yanı güzel arkadaşlıklarım oldu.
Anlatırlar ya,biz şuradayken Ayşe Hanım vardı,çok güzel yemek yapardı,Fatma hanım vardı her derde devaydı vs...
Benim de burada aynen böyle anlatabileceğim-ki aslında bir kısmı ile uzun uzun yıllar görüşebileceğimi düşünüyorum-arkadaşlıklarım oldu.
Bu gruplardan bir tanesi Zeyno ve Duygu.

Zeynoyu ilk düğünümüzde tanıdım :)
Sonrada Diyarbakırda ilk gördüğümde''Aaaa ne yapıyorsunuz ahdi lahmacun yemeye :) dediğini hatırlıyorum.Zeynoyu nereden tanıdığımı hatırlayamamıştım o başka.
O gün bugün 7/24 beraberiz.Evlerine teklifsizce girebildiğim,hatta her girdiğimde koltukta uyuyakaldığım,acıktığımı utanmadan sıkılmadan söyleyebileceğim hatta üzerine yemek bile yaptırabileceğim bir arkadaş.Bir Zeynom vardı artık 2 oldular.İkisinin yeri de apayrı.

Gelelim Duygu'ya...Duygunun eşi Fatihi balayına giderken görmüştüm sanırım.40 yıllık arkadaşım gibi davranmıştı çok hoşuma gitmişti.Sonradan Diyarbakır'a geldiğimde Duygu ile kantinde karşılaştık.Sıcacık gülümsemesi ile bizi yemeğe davet etmek istediğini söyledi.Çok şaşırmıştım ilk karşılaşmada bu kadar yakınlık.
Şimdi Bandırma'da ama olsun.Burada çok güzel zaman geçirdik,en kötü günlerimde,en dibe vurduğum anlarda o moral dolu,olumlu halleriyle beni çekip çıkardı olduğum yerden.Beraber hiç teklifsiz çok güzel zaman geçirdim.Şimdi o da biraz zor zamanlar geçiriyor,yanında değilim ama her an yanında olduğumu biliyor.İzmir'e gittiğimizde sürekli beraber olacağız inşallah.

İşte biz bu üç aile birlikte olmaktan çok keyif alıyoruz.
Evet Diyarbakır'ın güzel kazançları var bana.
Sefiyorum sizi kızzlarrr...
Fit'o...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder