25 Ekim 2012 Perşembe

Kurban Bayramı '12

Evet,25 Ekim 2012 Perşembe,Diyarbakır'dan sevgilerle...
Umarı uzakta kutladığımız son kurban bayramı olur...

Bugün bayram.
Arkadaşlarımızla güzel bir bayram sabahı için hummalı bir hazırlığa başladım.
Bir gün önceden,tatlılar,kurabiyeler,sarmalar hazırlandı.
Bayram sabahı kalkıp poğaçalar hazırlandı.

Ee kahvaltıya ağır misafirlerimiz vardı.Sedalar ve Zeynepler.
Üzerine bir de Ankaradan Hilal'in gelmedi.Tam kaymaklı ekmek kadayıfı modu.
En bombası ise canımın içi annemin 8'de arayarak,''daha babanlar gelmedi ama kendinizi yalnız hissetmeyin diye ben bir arayayım dedim''demesi oldu.
Ben aileme resmen tapıyorum!
Onları çok ama çok seviyorum.
İnsanın ailesinin olması dünyanın en mükemmel duygusu.

Tabi bir de aramızda olmayan babanem.
Sabah benim için bayramın en zor kısmı dedemle konuşmak oldu.
Bugün her bayramdan farklı olarak,babanemin bayramını kutlayamadım.
Evet geçen bayramda yoğun bakımdaydı ama onu görebilmiştim,ziyaret edebilmiştim.
Hayat benim için yeni başlıyormuş bir kez daha anladım.
Babanemin ölümü beni o kadar derinden sarstı ki hala kendimi toplayamıyorum,toparlayamıyorum.

Alışmak zorunda mıyım?Onu da bilmiyorum ama hayat böyle bir şey olsa gerek.
Aklıma gelmişken en garibi,babanem yoğun bakımdayken aynı katta yeni doğan bebek vardı.
İçimizde acımız çığ gibi büyürken,yan tarafta insanlar sevinç çığlıkları atıyordu.
İşte hayat...

Güzel bir kahvaltının ardından küçük çaplı bir bayram ziyareti,ardından telefon turu.
Akşam misafir.
Ve bayramın birinci gününü atlamış olduk.
Bayramın en güzel hatırası ise,poşetlerle şeker toplamaya gelen çocuklar.
Eski günlerimi hatırlatıyorlar tek tek.Lojmanda yaşamanın en özgür yanı da bu.
İstediğin kadar çocuk olabiliyor,parklarda oynayabilir,istediğin kapıyı gönül rahatlığı ile çalabiliyorsun.

Bundan sonraki bayramlarda hedefim çocuklara daha özel şeyler hazırlayabilmek.
Belki eskiden olduğu gibi,mendil vermek,belki de hoşlarına gidecek bir kitap,yada diğerlerinden farklı şeker;mesela Eti Puf :)
Hayat paylaşınca güzel.

P.S. Pembe gül tatlımın ve poşet çay kurabiyemin fotoları pek yakında!
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder