18 Ekim 2012 Perşembe

Kocamın Doğum günüsü :)

Diyarbakır'da ikinci doğum günü,ikinci hüsran.
Neden mi?
Gecen sene internetten bir dünya alışveriş yaptım,süsler,tabaklar,parti malzemeleri.
Evet doğum gününden bir ay sonra geldi :)
Hoş gelse de bir şey değişmeyecekmiş,çünkü kocam doğum gününde nöbetçi oldu.
Kısa bir özetten sonra gelelim bu seneye;

Bu sene de yoğun bir koşturmaca arasında neler yapabilirimi planlamaya başladım.İnternetten şeker hamuru siparişi verdim,pasta modeli buldum(buradan paylaşmak isterdim ama hala yapma ümidim olduğu için paylaşamayacağım.
Daha sonra,şeker hamurlarım gelmedi,alışveriş merkezinde istediğimi eşofmanı bulamadım,alışveriş yapacağım yerde istediğim malzemeleri bulamadım vs.vs.vs...

Neyse ki,o kadar anlayışlı bir kocam ve Diyabakır'da olmamıza rağmen muhteşem arkadaşlarımız var.akşam hep beraber toplanıp,kendimize ufak çaplı bir fasıl gecesi yaptık,hatta abartıp Zeynep&Mete çifti ile en son Anlara havası oynuyorduk.


Bu geceden sonra bir kez daha anladım kiii,HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL...
Mutlu yıllar,sevgilim.


Fit..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder