8 Mayıs 2013 Çarşamba

Antalya...Ve tatil ekibi...

Yıllardır tamam abartmıyım son bir kaç yıldır,tatil ekibimiz olan Beril&Okan çifti 23 Nisan için kanımıza girdi.
Malum çiftimiz resmi tatilleri pek bir sever,asla kaçırmadan tatil yaparlar..
Bizim de bu aralar nasıl ihtiyacımız varsa balıklama atladık aylar öncesinden.

Benim zaten o hafta antalya ziyaretim vardı,şahane oldu taaa ki,23 Nisanda çalışacağımızı öğrenene kadar :)
Olsun ben paşalar gibi iki gün izinimi aldım,ve başladık tatile.
Biz ailecek bu nadide çiftimizi pek sever,tatillerde kendi adımıza çokkk eğleniriz (çiftimiz ne düşünür bilemeyiz tabi :)

Tatil muhteşem başladı.
Otel çok güzeldi.

Basket oynamaktan,denize girmeye,kitap okumaktan,bisiklet sürmeye,kapalı havuzdan açık havuza,bütün aktivitelere katılıp 7/24 yemece içmece şeklinde pek bir eğlendik.
En güzeli iskelede güneşlenirken ordan bir kuş!umuzun sürekli yiyeceklerimize dadanması ve yavrularına götürmesi;kocalarımızın çocuklar gibi şen olup bütün delilikleri denemesi,benim iş telefonumun sürekli çalması ve tatil ekibinin isyanı,pazar günü Emba sınavlarına girmem :) ve en son gün 23 Nisan şenlikleri kapsamında yapılan turnuvalar,benim inanılmaz hırsım :)

Kısacası muhteşem dinlendiğimiz ve çok güzel geçen bir tatil.
Teşekkürler,Şenyurt ailesi...
Sevgiler,
Kayoncu Ailesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder