9 Mayıs 2013 Perşembe

Tayin...

Offf...Bu aralar yine ne kadar çok şey var yazacak,anlatacak.
Perşembe-Cuma günü Adana'da iş seyahatindeydim.
Gelin görün ki,ben ne zaman bir program yapacak olsam,ne zaman özel bir günüm olsa,iş ile ilgili mutlaka ya bir misafir gelir,ya ben bir yerlerde olurum.

Yine aynı durum.Hiç değişmeden...
3 Mayıs Cuma tam da ben Adanadayken tayinlerimizin açıklanacağını öğrendik.
O gün ben yaşadım mı,yaşamadım mı,ayaklarım yere bastı mı hiç bilmiyorum...
Akşam 5 dediler,6 dediler...
Öğrendik ki sistem bozuk...
Sonuç : Eeeee akşam 21e kadar bekleyin.
Tamam bu kadar bekledik,bir kaç saat elbet beklenir...
Ama benim 22de uçağım var ya o zamana kadar açıklanmazsa???

Geçen sene yaşadığım çok acı bir deneyim vardı.
Diyarbakır'da güzel bir şaka!! yapmışlardı,tayinimiz Konya'ya çıktı diye.
Saatlerce ağlayarak güzel!! bir deneyim yaşamıştım.
Bu sene Talattan başka kimsenin telefonunu açmayacağıma yemin ettim.
Akşam neyseki kocam aradı ve müjdeli haberimizi verdi.
Nihayet...
İZMİRRRR....

Beklediğimiz an geldi...Bu kadar...
Bütün arkadaşlarımızın da istediği yerlerin olması ayrı bir güzellikti.
Umarım bundan sonra istediğimiz yerde,istediğimiz gibi bir hayatımız olur...
İzmir'den Sevgiler,
Fit..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder