8 Mayıs 2013 Çarşamba

Tattoo :)

Yıllardır hep dövme yaptırmak isteyen biri olmuşumdur ama tahmin edersiniz ki,kan aldırmaktan bile korkan bir insanın dövmeyle haşir neşir olması pek mümkün değildir.
Son zamanlarda yine taktım kafama.
Muhtemelen etrafta sürekli dövme ile dolaşan insanları görmemden dolayı da bu duygum depreşti de depreşti.
Tam tamam kararlıyım artık yapıyorum diyorum,hoooppp vazgeçiyorum.

Derken bu sene dedim ki,tamam artık yaptırıyorum ne olacaksa olsun.
Bayılacaksam bayılacam,nasıl olsa sonra ayılırım :)
Kış gitti yaz geldi derken,randevular alındı ki bu seferde sürekli olarak,dövmecinin işi çıktı.
Ayyy fenalıklar fenalıklarr :)

Vee beklenen son.
Dün akşam gittim paşalar gibi! kabul ediyorum 3.5 atarak oturdum ve dövmemi yaptırdım.
Umduğumdan çok çok hafif geçti,acıdı mı evet zaman zaman acıdı.
Ammaaa hiç beklediğim gibi değil.
TV'de işler güçler,yanımda tam anlamıyla bana destek veren kocam.OOohhh daha ne olsun :)
Dövme manyaklığı da bence buradan geliyor,ilk seferinde kendinizi test ediyorsunuz ve korkulacak bir şey olmadığını görüyorsunuz,ondan :)

Ne dövmesi yaptırdım?
Üzerinden en çok düşünülmesi gereken şeylerden bir tanesi de bu sanırım.
Ben yıllardır çok severek okuduğum 'Küçük Prens' kitabında uçan prensin fotosunu yaptırdım.
Bakınız;


Küçük prenssss neee??? diyenlere;
Küçük Prens'te bir çocuğun gözünden büyüklerin dünyası anlatılır. Sahra Çölü'ne düşen pilotun Küçük Prens'le karşılaşması ile başlayan kitapta Küçük Prens'in ağzından Saint-Exupéry, insanların hatalarını ve aptallıklarını, büyüdükleri zaman unuttukları basit çocuk bakışını vurgular.

İşte böyle vatanaa millete hayırlısı olsun :)
Sevgiler,
Fitnat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder