29 Mayıs 2013 Çarşamba

Evliya Çelebi...

Sanırım yeni bir seyahatname zamanın geldi...
Nasıl olur nasıl yaparım bilmiyorum ama yazsam mı diye aklımdan geçmiyor değil.
7/24 seyahat ediyor,yeni yerlere gidip yeni insanlarla tanışıyorum.
Nasıl olsa yıllardır istediğim ama bir türlü yazamadığım blogu yazıyorum diye kulağımın üzerine yattım ama şimdi aldığım defterime yazmadığıma pişmanım,en azından bir iki cümle bile olsa kısa hatıralar :)

Şuan İstanbuldayım,akşam izmir,haftaya hoooppp Karadeniz.
Gülşen'in yatçaz kalkçaz,yatçaz kalkçaz hoooooooppp ordayım,diye şarkısına uyuz olsam da bu aralar tam bunu yaşıyorum.
Foursquare bile kafayı yedi sanırım.
Bu ay içinde 30 defa C/in yaptığım için bana ayrıca bir rozet verdi :)

Umarım duracell pil gibi bir yerlerde kalmam bir gün.
Yaşlanmak istemiyorummmmmmm,enerjim hepp devam etsin istiyorum.Çok şey mi istiyorum?
Hayırrrrr :)

Genç kalın...
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder