26 Ekim 2015 Pazartesi

15+3...Elma

Zaman gerçekten çok hızlı ilerliyor ve biz artık 15.haftamızdayız...
7 Kasımdaki kontrolümüz için sürekli gün sayıyoruz.Hemen hemen herkes o günü cinsiyeti belli olacağı için beklese de,ben en çok acaba şimdi neye benziyor,ne kadar oldu,nasıl hareketler yapacak diye daha çok heyecanlıyım.
Cinsiyeti de merak etmiyor değilim tabi ki ama aklıma getirmemeye çalışıyorum.Cinsiyetini düşünmek bana bencillik gibi geliyor.Kız da olsa erkek de olsa çok heyecanlıyız,sadece tek sıkıntı cinsiyet belli olduktan sonra isim derdine düşmek :) Malum en önemli kararlardan biri.Aklımızda henüz bir isim yok,ama ne olacağını bende merak ediyorum :)

Bu hafta bebeğimiz elma büyüklüğüne kavuşmuş durumda.Bu hafta elma yerken hep yüzümde tuhaf bir gülümseme oluşuyor :)

Ben de henüz çok büyük değişiklikler yok.Şuan hala kilo almamış olmam açıkçası en çok sevindiren noktalardan bir tanesi.Benim gibi kilo hastası bir insan,hamile kalmadan önce psikoloğa giderim diye düşüyordum kilo aldıkça.Ama hiç öyle olmuyormuş.Şuan 1000 kiloda olsam umrumda değil.Sadece bebeğimiz o kilolardan kötü etkilenmesin,yediklerim ona zarar vermesin tek derdim o.
Yaklaşık 3 aydır şekersiz besleniyoruz.Meyve şekeri ve kuru meyvelerden almamız gereken şekeri fazlasıyla alıyoruz.Ama tatlı,dondurma,hamur işi uzak durduklarımız arasında.
Ara sıra canımız da istemiyor değil tabi ama yok olmaz diyoruz,bebek için şeker zararlı diyoruz :)
Dil üzerine tat alma tanecikleri oluşmaya başladığı için artık benim yediklerimi az çok anlayabilirmiş ama tam anlaması için sanırım biraz zaman geçmesi lazım.
Umarım benim sevdiklerimi de sevmediklerimi de sever,yemek konusunda bana çekmesini istemem.:)
Yarın sabah Ankaraya yolculuğumuz var,iş seyahatlerimiz yoğun yine.Ama bu sefer küçük bir fark var,29 Ekim sebebiyle Ege & Ateş ile buluşacağız,pek bir heyecanlıyızzz :) Ankarayı özleyeceğimiz aklımın ucuna bile gelmezdi,yine özledik sayılmaz ama oradakilere özlem fena...

Bu da annemizin son hali :)
Şimdilik bizden bu kadar...
Sevgiler,
Fitnat.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder