21 Ekim 2015 Çarşamba

Sabır...

Evetttt bugün sanırım sabrım sınanıyor...
İş yerim çok yoğun;
iki gündür bilgisayarım çalışmıyor;
cuma-cumartesi eğitim ve toplantı var;
sunum hazırlamam lazım ama bilgisayarımdan dolayı daha başlamadım bile;
en önemlisi nezle oldum,en korktuğum ve deli gibi dikkat ettiğim şey başıma geldi,minik bebeğime zararı dokunacak diye çok korkuyorum;
üst üste çalan telefonlar ve istekler bitmiyor;
akşam yüksek lisans dersin var ve 00.00 da biteceğini düşünürsek pek sevimli değil;
evde temizlik var ve dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur...

daha sayamadığım niceleri.
tek endişem bütün bu stresimi ve kaygımı bebeğimin hissediyor olması,ama inan elimden geleni yapıyorum seni üzmemek için.umarım küçücük bedenin etkilenmiyordur...

sakin bir gün dileğimle.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder