21 Ekim 2015 Çarşamba

7 ekim...ikili tarama testi..

Günlerdir beklediğimiz saat geldi çattı...
Bu hamilelik denen şey pek bir atraksiyonluymuş canım.
Öyle aman ne güzel hamile oldum bir kenara çekileyim demekle olmuyormuş.
Sürekli bir ekşın :)))
Bugün de ikili tarama testimizin günü geldi çatta.

''İkili tarama testi; gebelikte bebekte olabilecek bazı kromozomal anomalileri araştırmak için yapılan bir testtir''

Ayyy tanımı bile insanı geriyor.Etrafımızda da sorun yaşayan,yanlış testlere kurban giden,sancılı beklemeli süreç yaşayan o kadar eş,dost var ki,insan daha da bir geriliyor.
Doktor randevumuza giderken ne yalan söyliyim ayaklarım ters ters gidiyordu.
Girdik içeriye başladık randevu saatimizi beklemeye..

İlk defa bu kadar uzun bekledik,insan bekledikçe de geriliyor haliyle.Sonradan öğrendik ki içeride olan annenin bebeğini risk grubundaymış.Oldum olası '' Anne olunca anlarsın'' lafını sevmemiştim.Neden derdim hep,anne olmayan anlayamaz mı? Ama o gün gördüm ki,o anneye benim başıma gelmiş kadar üzüldüm.İşte o zaman anne olmak böyle bir şeymiş dedim.
İçeriye girme vakti...
Doktorumuzu çok seviyorum,her şeyi defalarca anlatması benim içimi rahatlatıyor.
Başladık tarama testine...
Bebişinn kendisi 6.3 cm şaka gibi! ense kalınlığı 0.09mm.Olması gereken değerin çok çok altında.Doktor bile inanamadı.Çok sevindirici bir haber hem de öyle böyle değil.

Kontrole bu sefer annemde geldi.Dr.ablamın da doktoru olduğu için maaile tanıyor tabi.
Hem Talat,hem annem çok heyecanlandılar.Yaşanan duygular sanırım tarif edilemez..
Oradan hooop kan testine..Evet her zamanki gibi çok korktum,stres oldum ama bu sefer çok güzel bir sebep için olduğu için huysuzlanmadım.Ertesi gün,sonuçlarımızın çok güzel olduğunu öğrenince havalara uçtuk.
Kendi yaşıtlarıma göre ihtimal 20 kar uzakmış.Aman uzak olsun,herkesten uzak olsun.Kimse bu stresleri yaşamasın.Herkesin istediği zaman,hayırlısı ile sağlıklı,sıhhatli evlatları olsun(içimdeki anane dile geldi yine:)

P.S Bu hafta cinsiyet belli olmadı o yüzden o hala bir pirinç tanesi bizim için.7 Kasımda görüşmek üzere :)
Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder