30 Ekim 2015 Cuma

16.haftaya merhaba...

Bugün bebeğimiz artık 16.haftasına ayak basmış bulunmakta.Kendisi minnak bir bebek olmaktan çıkıp bugün tamı tamına bir avokado büyüklüğüne ulaşmış durumda.Avokadonun da faydalarını anlat anlat bitiremiyorlar ama tek sıkıntı ben bir türlü yiyemiyorum.Yeni tadlara açık olan bir insan değilim zaten,hafta da bir zor da olsa yemeye çalışıyorum tabi sonuncunun evde beklemekten bozulduğunu saymazsak :)

Bu hafta Ankara seyahatim vardı,biraz soğuk ve koşturmalı geçerken ,seyahatimi bir gün uzatarak bizim küçük sıpalarla vakit geçirme fırsatı buldum.Ay küçük dediğime bakmayın bildiğiniz kocaman olmuş Ege & Ateş ikilisi.
Hamileliğimin tadına varmam gerektiğini bir kez daha anladım.
Beril & Meltem ikilisi kıyamam sürekli koşturma içindeler.Ne pişirsek,ne yedirsek,ne zaman uyuyacaklar?
Bizim sıpalar mı diye böyle geliyor tam çözemedim ama ikiside dünyanın en tatlı çocukları arasındalar.
Ege'nin hanımefendiliği,güler yüzü,şaşkın bakışları...
Ateş'in doğduğu günden beri hiç eksilmeyen gülümsemesi,şimdi koşar adım emeklemesi :) çıkardığı sesler,iletişi kurması,ne dersen anlaması ve karşılık vermesi...
Bitmiyor,tükenmiyor özlemleri...

Allah isteyen herkese,istediği zaman nasip etsin.Çok tatlılar,maşallah.
Nasıllar mı?
Siz bakarken,ben kaçar.
Sevgiler,
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder