3 Ocak 2013 Perşembe

Dear Time...

Evet gel seninle bir anlaşma yapalım...
2013 yılı bizim yılımız olsun.
Artık sen beni yönetme,bu yıl ben seni yöneteyim ve şu zaman yönetimi dedikleri şeyi bu sene de ben başarayım,ne dersin?

Evet aynı anda 348234 işi bir anda yapmayı seviyorum,yapabiliyor muyum? Bence evet ama ne gerek var...
Öğrencilik yıllarımdan kalan,yumurta-kapı ilişkisini çok seviyorum ama bu merakımın artık geride kalması gerekiyor.
Zamanım hiç bir şeye yetmiyor,yetmeyecek de...Sürekli söylenir oldum yaşlı teyzeler gibi,tamam haksız da sayılmam ama olmuyor böyle...
Bak şimdi bana hak vereceksiniz;
Şuan itibari ile Diyarbakır'da bir haftam var sayılır ve yapacaklarım;

** İş yoğunluğum anlatmıyorum bile...
** Akşamları evi toplamam lazım
** Akşamları eşyaları yıkayıp,ütüleyip,kolileyip taşınma moduna girmem lazım...
** Yine akşamları ayın 12sinde olan finallerime çalışmam lazım...
** Ve evet yine akşamları bir sonraki günün yemeğini yapmam lazım...

Arada bir de uyku...Ah işte en olmadık zamanlarda kapımı çalıyor,vücudum ve organlarım uyumak ve dinlenmek istediklerine dair işaretler veriyor,ki yoksa gözlerim yuvalarından çıkıp intihar edecekler bir gün....

Zaman yönetimi,2012 yılı senin oldu ama kaçarı yok 2013 benim olacak...
Evet belki yine 48554 adet ajanda ile yaşamaya devam edeceğim ama zamanımı da verimli kullanacağım...
Bu da benim sana bir hediyem olsun :)

Sevgiler,
Fit...
03.01.2013...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder