3 Ocak 2013 Perşembe

Eda Can...

Evet aylardır 4 gözle beklediğimiz,kime benzeyecek,nasıl olacak,nasıl ve ne zaman doğacak diye beklediğimiz Edamız aramıza 4 Aralık tarihinde geldi,hoş geldi.
Uzun zamandır beklediğimiz bugünde malesef İzmir'de olduğum için yanlarında olamadım ve ilk defa Diyarbakır'da olamadığım için bu kadar pişmanlık yaşadım.Bütün gece onlar hastanede ben İzmir'de gözümü bile kırpmadan sabahın olmasını bekledim..

Oysa hep hayal etmiştim,beraber hastaneye gidecektik,Seda içeride doğururken bizde kapıda 9 doğuracaktık ama olmadı.Bir kez daha sevdiklerimizden uzakta olmanın mutsuzluğunu yaşadım.Ve bu hiç bitmeyecek sanırım.
Nereye gitsem bir sevdiğini uzağında bırakıyorsun..

Nihayet bu hafta Eda'ya kavuştum.
Maşallah nasıl tatlı,simsiyah saçlı,herkesin düşündüğünün aksine bence lacivert gözlü,pamuk gibi teni,mis gibi kokusu...
İnsan yakınlarının çocuğunu kendi çocuğu gibi benimsiyormuş bir kez daha anladım...
Eda da yeğenlerimin arasına katıldı artık.
Umarım ailesi ve bizlerle geçireceği çok uzun,sağlıklı,mutlu,huzurlu yılları olur.
Bir kez daha Hoşgeldin Eda bebek.

P.S.Anne ve baban fotoğraflarını artık paylaştığı için,ben de kendi sayfamda paylaşıyorum (Şimdilik aramızda :)


Sevgiler,
Fit'o teyze...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder