9 Nisan 2013 Salı

Cübbeliler...

Şaka gibi bir olay...
Belki de her gün olan ama benim başıma gelmeden anlamlandıramadığım bir olay...
Dün akşam saatlerinde kuaförden çıkmış eve doğru ilerlerken,durakta 4 adet cübbeli tipler gördüm...insan diyemiyorum,insanlıktan çıkmışlardı çünkü...
Hayret hayret bakınırken,daha doğrusu orada ne yaptıklarına anlam vermeye çalışırken,birden adamlardan biri''Ablacım inşallah bir gün kapanırsın,Allah bizi böyle istemiyor'' demesiyle ne olduğumu şaşırdım.
Sana mı sorcam...diyebildim sadece.

İnsanın nutkunun tutulması nasıl bir şeymiş bunu da öğrendim.
Eve nasıl gittiğimi hatırlamıyorum...
O kadar üzüldüm ki...
Bundan çok değil bir kaç sene sonrasını bile hayal edemedim.
Çok yazık,bu hale gelmek,insanları birbirinden uzaklaştırıp aralarına bir örtü parçası sokmak...
Umarım benim düştüğüm karamsarlık herkese yansımaz ve çok güzel günler görürüz...

Fit...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder